Slyšíš ty svaté hory?

Atwa - Vzduch, Stromy, Voda, Zvířata

11.07.2008 18:39

 

Hej ty, vidíš mě, šílené obrazy
Celý svět, který jsem viděl před sebou, mě míjí
Už nemám co ztratit, co získat
Celý svět, který jsem viděl před sebou, pomíjí

Tobě je jedno jak se cítím
Já už to nevnímám
Tobě je jedno jak se cítím
Už to nevnímám
Tobě je jedno jak se cítím
Už to nevnímám
Tobě je jedno jak se cítím
Já už to nevnímám

Hej ty, seš mnou, ne tak pěkný
Celý svět, který jsem viděl před sebou, mě míjí
Utiš můj hlas, už nemám na výběr
Celý svět, který jsem viděl před sebou,pomíjí

Tobě je jedno jak se cítím
Já už to nevnímám
Tobě je jedno jak se cítím
Už to nevnímám
Tobě je jedno jak se cítím
Už to nevnímám
Tobě je jedno jak se cítím
Já už to nevnímám

Už nic nevidím
Už nic neslyším
Už nic neříkám
Necítím

Hej ty, vidíš mě, šílené obrazy
Celý svět, který jsem viděl před sebou, mě míjí
Už nemám co ztratit, co získat
Celý svět, který jsem viděl před sebou, pomíjí

Tobě je jedno jak se cítím
Já už to nevnímám
Tobě je jedno jak se cítím
Už to nevnímám
Tobě je jedno jak se cítím
Už to nevnímám
Tobě je jedno jak se cítím
Já už nevnímám

Už nespím
Už nejím
Už nežiji
Necítím

v.1.1; Pavel Eder © 2008-2009 všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode