Slyšíš ty svaté hory?

Forest - Les

11.07.2008 18:38

 

Jdi se mnou mé děťátko
do lesa sebezapření
Mluv se mnou jen myslí
Jdi se mnou dokud je čas
A přeměn les ve víno
Pokládáš legendu za pád
Viděl jsi produkt


Proč nemůžeš vidět ,že jsi mé dítě
proč nepoznáš, že jsi v mé mysli
řekni všem na světě, že já jsem ty
Slib mi to do svého konce


Jdi se mnou můj malý příteli
Slib mi to do konce
Mluv se mnou jen myslí
Choď se mnou až do konce
a přeměň les v písek
Považoval jsi legendu za pád
Viděl jsi produkt -


Proč nemůžeš vidět ,že jsi mé dítě
Proč nepoznáš, že jsi v mé mysli
řekni všem na světě ,že já jsem ty
Slib mi to do svého konce


Slib mi to na cestě
Považoval si legendu za její úpadek
Viděl jsi produkt toho všeho
Žádné televize v éteru
žádné obřízky na židli
Vyrobil jsi zbraně pro nás všechny
Podívej se teď na nás

Proč nemůžeš vidět, že jsi mé dítě
proč nepoznáš, že jsi v mé mysli
řekni všem na světě, že já jsem ty
Slib mi to do svého konce

v.1.1; Pavel Eder © 2008-2009 všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode