Slyšíš ty svaté hory?

Sugar - Cukr

11.07.2008 18:33

 

Kombuchoví lidé
posedáváte tu celý den,
kdo vám může věřit,
kdo vám může věřit,
nech svou matku modlit, (cukr)

Dobře, nejsem tady pořád, víš,
někteří lidé, někteří lidé, někteří lidé,
to nazývají šílenstvím, jo nazývají to šílenstvím, (cukr)
hraju ruskou ruletu každej den, chlapskej sport,
s kulkou zvanou život, jo mami život, (cukr)
Znáš to, vždycky, když se pokusím jít,
tam kde opravdu chci být,
je to tam, kde už vlastně jsem,
protože už tam jsem

Kombuchoví lidé,
posedáváte tu celý den,
kdo vám může věřit,
kdo vám může věřit,
nech svou matku modlit, (cukr)

Příští den jsem dostal pistol od Saka,
je roztomilá, malá, sedí přesně do mojí kapsy,
jo, přesně do mojí kapsy, (cukr)
moje holka, znáš ji, někdy na mě vyjede,
a já ji jen kopnu, a pak je O.K. , ona je O.K. (cukr)
lidi na mě pořádají hon,
snaží se mi zatlačit ksicht do země,
kde všechno, co chtějí opravdu udělat,
je vysát moje mother fucking myšlenky, moje myšlenky (cukr)

Kombuchový lidé,
posedáváte poblíž celej den,
kdo vám může věřit,
kdo vám může věřit,
nech svou matku modlit, (cukr)

Sedím, v mém zpustošeném pokoji, žádná světla, žádná hudba,
jen vztek, zabil jsem všechny
jsem navždy pryč, ale cítím se líp,
jak se mám cítit, co mám říct,
do hajzlu s váma, všechno to mizí pryč,
jak se mám cítit, co mám říct,
do hajzlu s váma, všechno to mizí pryč,
jak se mám cítit, co mám říct,
nakonec to všechno zmizí pryč,
jak se mám cítit, co mám říct,
nakonec to všechno zmizí pryč,
jak se mám cítit, co mám říct,
nakonec to všechno zmizí pryč,
jak se mám cítit, co mám říct,
nakonec to všechno zmizí pryč,
jak se mám cítit, co mám říct,
nakonec to všechno zmizí pryč,
jak se mám cítit, co mám říct,
nakonec to všechno zmizí pryč,
nakonec to všechno zmizí pryč,
nakonec to všechno zmizí pryč,
nakonec to všechno zmizí pryč,
nakonec to všechno zmizí pryč.

v.1.1; Pavel Eder © 2008-2009 všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode