Slyšíš ty svaté hory?

Stealing society - Kradoucí společenstvo

11.07.2008 18:50

 

Jo, tak dobře
Jo, tak dobře
Dvě oblohy
Dívat se na pohasínání toho všeho
Dvě oblohy
Prožívat pohasínání toho všeho
Dvě oblohy
Dívat se na pohasínání toho všeho
Dvě oblohy se ztrácí
Jedna klesá
Dvě Slunce
Prožívat umírání toho všeho
Dvě Slunce bojují
Jedno se podřizuje
Dvě Slunce
Dívat se jak obě bojují
Dvě Slunce
Vidět je obě umírat
Dvě Slunce
Dívat se jak obě bojují
Dvě Slunce bojují
Jedno se podřizuje
Dvě oblohy
Vidět je obě umírat
Dvě oblohy se ztrácejí
Jedna klesá

Stříkačky s kokainem, jehly, PCP a rychlý auta
Něco jako zmixovat se fakt dobře v mrtvé filmové hvězdě
Když budu cítit, že mluvím, pak na tom nikdy nebudu špatně
Když budu cítit, že chodím, pak bys raději měla přijít

Já zavírám svá okna
Zapnu topení naplno
Dokud jsou mé dlaně vlhké
A můj jazyk suchý

Hledám matku
Ta mě z toho vytáhne
Prostě jen pitomej zkurvysyn
Když umřu, umřu

Já jsem půlnoční rváč

Hledám matku
Ta mě z toho vytáhne
Prostě jen pitomej zkurvysyn
Když umřu, umřu

Já jsem půlnoční rváč

Hledám matku
Ta mě z toho vytáhne
Prostě jen pitomej zkurvysyn
Když umřu, umřu

To nic

Hledám matku
Ta mě z toho vytáhne
Prostě jen pitomej zkurvysyn
Když umřu, umřu

( Dvě Slunce bojují, jedno se podřizuje )

To nic

Hledám matku
Ta mě z toho vytáhne
Prostě jen pitomej zkurvysyn
Když umřu, umřu

( Dvě oblohy se ztrácí, jedna klesá )

Protože já hledám matku
Ta mě z toho vytáhne
Prostě jen pitomej zkurvysyn
Když umřu, umřu

( Dvě oblohy, dvě Slunce, dívat se jak všichni odchází )

Jo, to nic, jo, to nic

v.1.1; Pavel Eder © 2008-2009 všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode